Pāriet uz galveno saturu
  • Sākums
  • Jaunumi
  • Par mums
    • Sīkdatņu politika
  • PAKALPOJUMI
    • DPF UN KATALIZATORU TĪRĪŠANA
    • ČIPTŪNINGS
    • DZESĒŠANAS SISTĒMAS UN SALONA RADIATORU MAZGĀŠANA
    • REZERVES DAĻU TĪRĪŠANA AR SLAPJO ABRAZĪVA STRŪKLU
  • Kontakti
  • Kvēpu filtru tīrīšana bildēs

FAP filtrs - kā tas darbojas?

18. marts, 2019 pl. 18:45, Nav komentāru

FAP (Filtre à particules) ir daļiņu filtrs, ko projektē un patentē Citroën-Peugeot grupa, kuras ražoto automašīnu reģenerācijas sistēmai ir raksturīga piedevas - cērija oksīda izmantošana.

PM10 sadegšana dabiski notiek aptuveni 600-650 ° C temperatūrā, bet izplūdes gāzes sasniedz maksimāli 200 ° C. Tādēļ Ir nepieciešams paaugstināt temperatūru ar degvielas iesmidzināšanu: tas ir brīdis, kad cērijs sāk darboties, lai pazeminātu kvēpu daļiņu aizdegšanās temperatūru līdz 450 ° C, paātrinot reģenerāciju un aizsargājot filtru no potenciāli bīstamās termiskās iedarbības. 

Ņemiet vērā, ka cērija oksīds, kas tiek uzglabāts tvertnē un ir periodiski jāpiepilda (apmēram ik pēc nobrauktiem 80-120 tūkstošiem kilometru), atvieglo daļiņu sadegšanu, bet tas nedeg kopā ar kvēpiem. Gluži pretēji - tas veido nogulsnes filtra iekšpusē.

DPFSolutions EP rīcībā esošā tehnoloģija spēj iztīrīt ne tikai PM10 atlikumus, bet arī cērija atlikumus, kas uzkrājušies FAP iekšienē. 


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti


  • 23. dec. 2022
  • Rezerves daļu attīrīšana no oksīda un netīrumiem
    28. apr. 2022
  • PROFESIONĀLI ČIPTŪNINGA PAKALPOJUMI
    15. janv. 2022
  • Sveicam gada gaidītākajos svētkos!
    23. dec. 2021
  • Pilna servisa DPF tīrīšanas pakalpojums - viens no pieprasītākajiem šogad
    1. dec. 2021

  • 25. nov. 2021
  • Sveicam Latvijas valsts svētkos!
    17. nov. 2021

Papildus saturs



© 2018-2024 DPFSolutions EP. All Rights Reserved.