FAP filtrs - kā tas darbojas?
FAP (Filtre à particules) ir daļiņu filtrs, ko projektē un patentē Citroën-Peugeot grupa, kuras ražoto automašīnu reģenerācijas sistēmai ir raksturīga piedevas - cērija oksīda izmantošana.
PM10 sadegšana dabiski notiek aptuveni 600-650 ° C temperatūrā, bet
izplūdes gāzes sasniedz maksimāli 200 ° C. Tādēļ Ir nepieciešams paaugstināt
temperatūru ar degvielas iesmidzināšanu: tas ir brīdis, kad cērijs sāk darboties,
lai pazeminātu kvēpu daļiņu aizdegšanās temperatūru līdz 450 ° C, paātrinot
reģenerāciju un aizsargājot filtru no potenciāli bīstamās termiskās iedarbības.
Ņemiet vērā, ka cērija oksīds, kas tiek uzglabāts tvertnē un ir periodiski jāpiepilda (apmēram ik pēc nobrauktiem 80-120 tūkstošiem kilometru), atvieglo daļiņu sadegšanu, bet tas nedeg kopā ar kvēpiem. Gluži pretēji - tas veido nogulsnes filtra iekšpusē.