FAP filtrs - kā tas darbojas?
FAP (Filtre à particules) ir daļiņu filtrs, ko projektē un patentē Citroën-Peugeot grupa, kuras ražoto automašīnu reģenerācijas sistēmai ir raksturīga piedevas - cērija oksīda izmantošana.
PM10 sadegšana dabiski notiek aptuveni 600-650 ° C temperatūrā, bet
izplūdes gāzes sasniedz maksimāli 200 ° C. Tādēļ Ir nepieciešams paaugstināt
temperatūru ar degvielas iesmidzināšanu: tas ir brīdis, kad cērijs sāk darboties,
lai pazeminātu kvēpu daļiņu aizdegšanās temperatūru līdz 450 ° C, paātrinot
reģenerāciju un aizsargājot filtru no potenciāli bīstamās termiskās iedarbības.
Ņemiet vērā, ka cērija oksīds, kas tiek uzglabāts tvertnē un ir periodiski jāpiepilda (apmēram ik pēc nobrauktiem 80-120 tūkstošiem kilometru), atvieglo daļiņu sadegšanu, bet tas nedeg kopā ar kvēpiem. Gluži pretēji - tas veido nogulsnes filtra iekšpusē.

Nav komentāru
Komentēt
Jaunākie ieraksti
-
Dzesēšanas sistēmas un salona radiatora mazgāšana
31. dec. 2020 -
Sveicam svētkos!
24. dec. 2020 -
4. dec. 2020 -
Sveicam Latvijas valsts dzimšanas dienā!
18. nov. 2020 -
Piedāvājam pilna servisa kvēpu filtru tīrīšanas pakalpojumu
3. jūl. 2020 -
Viena no veiksmīgajām biznesa idejām Vidzemē - arī mūsējā
17. mar. 2020 -
DPFSolutions EP sveic svētkos!
25. dec. 2019