BEZ GRIEŠANAS - BEZ METINĀŠANAS - BEZ TERMOAPSTRĀDES - BEZ ULTRASKAŅAS


JUMS VAIRS NAV JĀMEKLĒ AUTOSERVISS, KUR DEMONTĒT UN UZSTĀDĪT KVĒPU FILTRU 
TAGAD TO VISU IESPĒJAMS PAVEIKT PIE VIENA MEISTARA


Mēs zinām, ka atrast autoservisu, kam uzticēt DPF filtru un katalizatoru demontāžu un uzstādīšanu nav nemaz tik viegli. Lai aiztaupītu braukāšanu no viena pakalpojuma sniedzēja pie otra, piedāvājam pilna servisa DPF filtru tīrīšanas pakalpojumu.

Mēs ne tikai parūpēsimies par DPF filtru, bet, ņemot vērā DPF filtra stāvokli, konstatēsim automašīnas bojājumus, kas izraisījuši DPF filtra aizaugšanu (ja tādi būs), kā arī piedāvāsim risinājumus to novēršanai.

KĀ VEIDOJAS MŪSU PAKALPOJUMA CENAS?

Pakalpojuma izmaksas veidojas no pakalpojumu apjoma, darba sarežģītības un izlietotajiem materiāliem. Maksa par kvēpu filtru un katalizatoru tīrīšanu ir nemainīga, savukārt mainīgā izmaksu daļa ir maksa par kvēpu filtra vai katalizatora demontāžu un uzstādīšanu. 

Kvēpu filtru un katalizatoru demontāža un uzstādīšana sākot no EUR 50,00 (ar PVN)
Kvēpu filtru un katalizatoru tīrīšana vieglajām automašīnām EUR 100,00 (ar PVN)
 Kvēpu filtru un katalizatoru tīrīšanai kravas auto, traktortehnikai, autobusiem, meža tehnikai un būvtehnikai 363,00 (PVN iekļauts cenā). 
Ja automašīna/ tehnika ir aprīkota gan ar katalizatoru, gan kvēpu filtru - abus tīrām par viena cenu. 

Kāpēc labāk iztīrīt oriģinālo kvēpu filtru, nevis uzstādīt tā analogu

Viens no populāriem risinājumiem aizauguša DPF filtra gadījumā ir tā izgriešana un aizstāšana ar analogu (ne no dīlera) DPF filtru. Šāds automašīnu īpašnieku lēmums saistāms ar vilinošo analogā DPF filtra cenu. Piemēram, automašīnas BMW X6  DPF oriģinālais filtrs pie dīlera  maksā aptuveni 5 reizes dārgāk nekā tā analogs.  Tomēr, šis risinājums ne vienmēr izrādās izdevīgākais.
Veicot klientu automašīnas diagnostiku un demontējot aizaugušos DPF filtrus, nereti konstatējam, ka oriģinālā  filtra vietā  ir uzstādīts analogais DPF filtrs.  Pēc pārrunām ar klientiem secinām, ka analogais DPF filtrs uzstādīts pavisam nesen un nobraukti vien pāris tūkstoši km.

Iesakām neatteikties no oriģinālā DPF filtra, bet veikt tā tīrīšanu gadījumā, ja automašīnas instrumentu panelī iedegās kāda no attēlā redzamajām signāllampiņām, vai profilaktiskos nolūkos ik pēc nobrauktiem 100 000 km.

   Par DPF filtra tīrīšanu vajadzētu sākt domāt arī tad, ja bieži ieslēdzas DPF filtra reģenerācijas process.