Zemākā cena DPF tīrīšanai kravas auto un traktortehnikai
NEPĀRMAKSĀ par DPF filtra izmēru un aizsērējuma pakāpi - pie mums visiem viena - nemainīga cena.
Dzesēšanas sistēmas un salona radiatora mazgāšana
Tālrunis uzziņām un pierakstam: 29239458
Piedāvājam pilna servisa kvēpu filtru tīrīšanas pakalpojumu
Līdzšinējā pieredze rāda, ka nepieciešamība meklēt autoservisu, kurā noņemt un uzstādīt DPF filtru vai katalizatoru, klientiem rada ne mazums galvassāpju. Domājot par klientu ērtībām, kā arī mūsu pakalpojuma pilnveidošanu, esam spēruši nozīmīgu soli uzņēmuma attīstībā.
Piedāvājam klientiem pilna servisa DPF filtru un katalizatoru tīrīšanas pakalpojumu vieglajiem automobiļiem, sākot no pirmās konsultācijas, problēmas diagnosticēšanas, DPF filtra vai katalizatora demontāžas, tīrīšanu, uzstādīšanu, atkārtotu diagnostiku, automašīnas nodošanu klientam un atkārtotu konsultāciju par efektīvāku automašīnas turpmāko ekspluatāciju, novērtējot DPF filtra stāvokli. Klientu ieguvumi ir:
Viena no veiksmīgajām biznesa idejām Vidzemē - arī mūsējā
Kā viss sākās, kā tas strādā - Ieskats mūsu darbā Vidzemes TV raidījuma "Ideju taka" veidotajā sižetā.
Kvēpu filtru demontāža vai nodošana kurjeram tagad iespējama arī Siguldā
Informējam, ka tīrīšanai paredzētos kvēpu filtrus tagad iespējams demontēt arī SIGULDĀ pie mūsu uzticamā partnera Gvido Grīga. Tāpat šeit variet nogādāt arī jau demontētos filtrus, kas tālāk tiks nodoti mūsu rokās!
SVARĪGI: kvēpu filtru tīrīšanas cenā neietilpst demontāžas/ uzstādīšanas un kurjera pakalpojumi. Par demontāžas, uzstādīšanas un kurjera pakalpojumu cenām aicinām jautāt pašam meistaram.
Dīzeļdzinēju izmešu pēcapstrādes process
Kā tad īsti notiek izplūdes gāzu attīrīšana no kaitīgajām vielām? Volkswagen mājas lapā www.volkswagen.lv publicētais video ļauj pilnībā izprast DPF filtra un katalizatora funkciju jūsu automobilī.
Jaunie Volkswagen dīzeļi būs par 80% tīrāki

Volkswagen izstrādājis jaunu dīzeļdzinēju izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, kas par 80 % samazinās slāpekļa oksīdu līmeni izplūdes gāzēs. Divi katalizatori padarīs izplūdes gāzes par 80 procentiem tīrākas. Zināms, ka Twindosing tehnoloģija tiks izmantota visās astotās paaudzes Golf dīzeļdegvielas motoru versijās, bet vēlāk tā iedzīvosies arī citos koncerna modeļos, vispirms Audi markas jaunumos.
Vācijas autobūves koncerns Volkswagen izstrādājis jaunu dīzeļdzinēju izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, ko pirmoreiz pielietos modernizētā Passat konstrukcijā.
Jaunā sistēma, ko Volkswagen nosaucis par Twindosing, sastāv no diviem attīrīšanas blokiem – viens novietots pie motora, otrs – mašīnas apakšā. Abos gadījumos tiek iesmidzināts speciāls AdBlue reaģents, kas uzlabo attīrīšanas procesu.
Tā rezultātā slāpekļa oksīdu sadalīšanas slāpekļa un ūdens tvaikos ir aktīvāka nekā pašlaik izmantotajos motoros, ļaujot samazināt slāpekļa oksīdu līmeni izplūdes gāzēs par 80 procentiem. Pirmais dzinējs, kas saņems uzlaboto izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, būs 2.0 TDI Evo agregāts, ko iebūvēs modernizētajā Passat. Šis motors attīsta 150 zirgspēku jaudu un 340 Nm griezes momentu, kombinētajā ciklā patērējot 4,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
Informācija iegūta portālā iAuto.lv
Kāpēc labāk iztīrīt oriģinālo kvēpu filtru, nevis uzstādīt tā analogu
Viens no populāriem risinājumiem aizauguša DPF filtra gadījumā ir tā izgriešana un aizstāšana ar analogu (ne no dīlera) DPF filtru. Šāds automašīnu īpašnieku lēmums saistāms ar vilinošo analogā DPF filtra cenu. Piemēram, automašīnas BMW X6 DPF oriģinālais filtrs pie dīlera maksā aptuveni 5 reizes dārgāk nekā tā analogs. Tomēr, šis risinājums ne vienmēr izrādās izdevīgākais.
Veicot klientu automašīnas diagnostiku un demontējot aizaugušos DPF filtrus, nereti konstatējam, ka oriģinālā filtra vietā ir uzstādīts analogais DPF filtrs. Pēc pārrunām ar klientiem secinām, ka analogais DPF filtrs uzstādīts pavisam nesen un nobraukti vien pāris tūkstoši km.
Iesakām neatteikties no oriģinālā DPF filtra, bet veikt tā tīrīšanu gadījumā, ja automašīnas instrumentu panelī iedegās kāda no attēlā redzamajām signāllampiņām, vai profilaktiskos nolūkos ik pēc nobrauktiem 100 000 km.
Par DPF filtra tīrīšanu vajadzētu sākt domāt arī tad, ja bieži ieslēdzas DPF filtra reģenerācijas process.
DPFSolutions EP joprojām piedāvā izdevīgas vasaras sezonas cenas DPF filtru un katalizatoru tīrīšanai:
DPFSolutions EP DPF un katalizatoru tīrīšanas pakalpojumi tagad pieejami arī Rīgā

Saule izkausējusi ne tikai sniegu, bet arī mūsu pakalpojumu cenas: DPF un katalizatoru tīrīšana vasaras sezonā vēl izdevīgāk

Kāpēc benzīna automobiļiem ir daļiņu filtrs?
Sākot ar 2018. gada septembri, Euro 6c Eiropas emisijas standarti , kas samazina benzīna automobiļiem atļauto cieto PM10 daļiņu emisijas par desmit reizēm, tiek attiecināti uz visām no jauna reģistrētajām automašīnām. Šie standarti ceļ gaismā benzīna dzinēju daļiņu filtru. Benzīna dzinēju daļiņu filtrs tiek saukts par GPF (Gasoline Particulate Filter)
Tieša iesmidzināšanas sistēma benzīna dzinējiem ir iemesls emisijas standartu izmaiņām. No vienas puses, tā nodrošina lielāku jaudu ar mazāku degvielas patēriņu, no otras puses, tā vairāk piesārņo apkārtējo vidi. Tiešās iesmidzināšanas tehnoloģijā degvielas saspiešana degšanas kamerās notiek ļoti augstā spiedienā. Tas ietekmē apkārtējā vidē izdalīto daļiņu daudzumu - daudzums 1000 reizes lielāks nekā dīzeļdzinējiem, saskaņā ar neatkarīgās Eiropas asociācijas “Transport & Environment pētījumiem.
Daļiņu filtra uzstādīšana ir labākais risinājums, lai izpildītu arvien stingrākus piesārņojuma novēršanas noteikumus, tāpēc daudzi ražotāji iet tieši šo ceļu. Pirmais automobilis, kas aprīkots ar GPF, ir Peugeot 308 , kas tāpat kā jebkura automašīna, kas izmanto tiešo degvielas iesmidzināšanas tehnoloģiju un kurai ir nepieciešams GPF, varēs samazināt daļiņu emisijas līdz pat 75%.
Kopumā PSA grupa (Peugeot, Citroen, DS un Opel) kopš 2018. gada janvāra ir atjauninājusi 1.2 L 4 cilindru turbo un 1.6 L 3 cilindru dzinējus, aprīkojot tos ar GPF.
Kā darbojas GPF?
PSA grupa skaidro benzīna daļiņu filtra darbību, norādot, ka, atšķirībā no tradicionālajiem dīzeļdegvielas daļiņu filtriem, GPF priekšrocība ir tā, ka filtra pašattīrīšanās notiek nepārtraukti, nevis tikai tad, kad tas ir aizsērējis. Šis rezultāts tika panākts, nomainot dzinēju, katalizatoru un sistēmu, kas kontrolē gaisa/ gāzu maisījumu, bet galvenokārt - operējot ar materiāliem. Atšķirībā no dīzeļdegvielas keramikas filtra, kas izgatavots no silīcija karbīda, GPF ražošanā izmanto kordierītu, kas ir izturīgs pret siltumu, un, reaģējot uz kvēpu daļiņām, izraisa filtra pašattīrīšanos, kas ir nepārtraukta un pašregulēta.
Neatkarīgi no
tā, ka kordierīts pašlaik tiek izmantots arī DPF, ir jāatceras, ka, saskaņā
ar ražotāju prognozēm DPF un FAP dīzeļdegvielas daļiņu filtriem bija jānodrošina
efektīvu pašregulācijas procesu, bet realitāte ir ļoti atšķirīga: vairums automašīnām
netiek sasniegti ātruma un nobraukuma parametri, kas nepieciešami, lai sāktos
reģenerācijas process. Tāpēc autovadītāji ir spiesti nomainīt daļiņu
filtru, vai paļauties uz SIA “DPFSolutions EP” kvēpu filtru tīrīšanas
pakalpojumiem.
FAP filtrs - kā tas darbojas?
FAP (Filtre à particules) ir daļiņu filtrs, ko projektē un patentē Citroën-Peugeot grupa, kuras ražoto automašīnu reģenerācijas sistēmai ir raksturīga piedevas - cērija oksīda izmantošana.
PM10 sadegšana dabiski notiek aptuveni 600-650 ° C temperatūrā, bet
izplūdes gāzes sasniedz maksimāli 200 ° C. Tādēļ Ir nepieciešams paaugstināt
temperatūru ar degvielas iesmidzināšanu: tas ir brīdis, kad cērijs sāk darboties,
lai pazeminātu kvēpu daļiņu aizdegšanās temperatūru līdz 450 ° C, paātrinot
reģenerāciju un aizsargājot filtru no potenciāli bīstamās termiskās iedarbības.
Ņemiet vērā, ka cērija oksīds, kas tiek uzglabāts tvertnē un ir periodiski jāpiepilda (apmēram ik pēc nobrauktiem 80-120 tūkstošiem kilometru), atvieglo daļiņu sadegšanu, bet tas nedeg kopā ar kvēpiem. Gluži pretēji - tas veido nogulsnes filtra iekšpusē.

DPF filtrs - kā tas darbojas?
DPF (Diesel Particulate Filter) ir dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrs jeb dīzeļu kvēpu filtrs ir transportlīdzekļa izplūdes sistēmas sastāvdaļa, kas uzkrāj piesārņojošās ķimikālijas, kas rodas degvielas sadegšanas procesā, pirms šīs daļiņas sasniedz izpūtēju un nokļūst atmosfērā. Tas paredzēts dīzeļdegvielas daļiņu vai kvēpu izņemšanai no dīzeļdzinēja izplūdes gāzēm, bet atšķirībā no FAP daļiņu filtra tehnoloģijas, reģenerācijas laikā tam nav nepieciešams pievienot AdBlue piedevu izplūdes gāzu attīrīšanai.
DPF darbojas
augstākā temperatūrā, 600-650 ° C, izmantojot papildu degvielu pie iesmidzināšanas.
Uz filtra
sienām ir daži cēlmetāli, kas darbojas kā katalizators, lai atvieglotu visu
procesu. Ir svarīgi pamanīt, ka pēc iesmidzināšanas daži degvielas veidi slīd gar cilindru sienām
un ieplūst eļļas tvertnē, piesārņo to un apdraud motora darbību: piemēram,
turbīna var salūzt, kā rezultātā eļļa plūst DPF.
SIA "DPFSolutions EP" kvēpu filtru un katalizatoru tīrīšanai izmanto iekārtu, kas spēj tīrīt PM10 atlikumus un pilnībā noņem arī naftas nogulsnes no DPF un katalizatora SCR.
Pētījumā pierādīts, ka automobiļi ar dīzeļmotoru izdala par 20 % mazāk kaitīgo CO2 izmešu kā automobiļi ar benzīna motoru
Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes (MTAF) pētnieki veikuši vienāda izmēra benzīna un dīzeļa automašīnu testu, kurā analizēja enerģijas, kas tiek tērētas automobiļu kustībā. Testa rezultātā tika salīdzināts arī degvielas sadegšanas procesā atmosfērā izdalītās ogļskābās gāzes (CO2) daudzums un konstatēts, ka dīzeļmotora automobiļiem degvielas sadegšanas procesā CO2 izdalījās par ap 20% mazāk nekā automobiļiem ar benzīna motoru.
Viens no testa izpētes parametriem bija arī degvielas patēriņš. RTU pētnieki kopā ar instruktoriem no Drošas braukšanas skolas veica vairāk nekā 500 km garu ceļu ar katru automobili identiskā maršrutā vienādos braukšanas apstākļos. Lai minimizētu braukšanas stila ietekmi uz testa rezultātiem, autovadītāji pēc vienādiem posmiem mainījās vietām.
Izmantojot OBD (On-board diagnostics) un GPS (Global Positioning System) datu ierakstītājus, testā tika fiksēts degvielas patēriņš, kas abām automašīnām bija atšķirīgs. Automobilis ar dīzeļmotoru iztērēja vidēji par 30% mazāk degvielas. Degvielai sadegot, atmosfērā nonāk CO2, kas ir viena no visvairāk pieminētajām siltumnīcas efekta gāzēm. Saskaņā ar aprēķina rezultātiem CO2 vidējais izmešu rādītājs automobilim ar dīzeļmotoru testā tika iegūts 152 g/km iepretim vidēji 186 g/km, kas izdalījās, darbinot benzīna motoru.
"Izvadītais CO2, līdzīgi kā degvielas patēriņš, ir atkarīgs gan no braukšanas stila, gan no dažādiem ārējās vides faktoriem un laikapstākļiem. Mēs mērījumus veicām ziemā, ar ziemas riepām pa nedaudz apsnigušu ceļa segumu Rīgā, Jelgavā un pārbraucienā starp šīm pilsētām. Abiem automobiļiem nodrošinot vienādus braukšanas apstākļus, rezultāti apliecināja, ka automobilis ar dīzeļmotoru atmosfērā izdalīja ap 20% mazāk CO2 izmešu nekā automobilis ar benzīna motoru. Dīzeļmotori ir ekonomiskāki, līdz ar to pie vienāda padarītā darba izdala arī mazāk CO2. Tādējādi tiem šajā ziņā bieži izteiktie pārmetumi ir nepamatoti. Taisnības labad jāatzīst, ka arī benzīnmotori kļūst arvien modernāki, labāki, un CO2 parametru ziņā pamazām tuvojas jaunās paaudzes dīzeļiem," stāsta RTU MTAF docents, MBA, M. sc. ing. Juris Kreicbergs.
Pēdējos gados ir aktualizēti automobiļu parametru mērījumi reālās braukšanas situācijās pretstatā testiem laboratorijās uz stenda. Izaicinājums – reālie braukšanas apstākļi dažādos gadījumos atšķiras un var radīt ievērojamas degvielas patēriņa, kā arī izmešu atšķirības. Tādēļ RTU pētnieki testa mērījumus veica, izmantojot vienas markas, viena izlaiduma gada (2018.), vienāda motora darba tilpuma (2 litri) un masas, bet atšķirīga motora tipa automobiļus. Lai panāktu labāku mērījumu atkārtojamību, liela daļa no mērījumiem tika veikti pilsētā naktī, braucot iepriekš izstrādātā maršrutā.
"Braukšanu pilsētā veicām, maršrutā ieļaujot Rīgas trīs maģistrālās – Brīvības, Krišjāņa Valdemāra un Aleksandra Čaka – ielas. Tajās daudzi luksofori tiek savstarpēji koordinēti tā, lai no pilsētas centra ar atļauto ātrumu varētu izbraukt neapstājoties, tādējādi samazinot gan enerģijas patēriņu, gan CO2 izmešus. Vienlaikus tiek uzlabota arī satiksmes drošība, jo ir neizdevīgi braukt ātrāk: zaļais gaismas signāls vēl nebūs iededzies. Savukārt virzienā uz centru neizbēgami jāveic apstāšanās pie vairākiem luksoforiem, tā novēršot pārāk ātru braukšanu. Mūsu testa gadījumā tas nodrošina pilsētai raksturīgās braukšanas ar ieskriešanos un apstāšanos labu atkārtojamību," testa norisi skaidro Juris Kreicbergs.
Labāk atkārtojamus degvielas patēriņa un izmešu mērījumus var iegūt uz motora stenda, ko RTU arī dara. Taču mērījumi uz automobiļu jaudas stendiem ir gan dārgāki, gan rada jautājumu, kā izmantotie braukšanas cikli atbilst braukšanas apstākļiem konkrētā vidē. No 2017. gada septembra ir stājušies spēkā jauni patēriņa mērīšanas standarti – WLTP. Tā ir pasaules mēroga saskaņota vieglo transportlīdzekļu testa procedūra (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) degvielas patēriņa un izmešu daudzuma mērīšanai, kuras ietvaros šie parametri tiek testēti arī reālā satiksmē.
"Tādēļ arī veicam mērījumus dabīgajā vidē, analizējot enerģijas patēriņu un tā saistību ar satiksmes organizāciju, novērtējot degvielas patēriņu un CO2 izmešus mums ierastajā reālajā satiksmē," metodiku pamato Juris Kreicbergs.
Gan enerģētikas kompānijas, gan autoražotāji investē ievērojamus resursus, lai radītu inovatīvus produktus, kas spēj samazināt kaitīgos izmešus un fosilo izejmateriālu izmantošanas īpatsvaru. Pastāvošie riski par dažādu tipu dzinēju ietekmi uz vidi tik tiešām var tikt attiecināti uz veco autoparku, bet jaunās automašīnas piedāvā tai draudzīgākus risinājumus.
Saite uz oriģināltekstu: https://www.rtu.lv/lv/mtaf/par-mums-mtaf/mtaf-zinas/atvert/delfi-lv-rtu-tests-dizeldzinejiem-co2-izmesu-ir-par-20-mazak-neka-benzina-motoriem
Mums ir jauna mājas lapa
Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājas lapā. Turpmāk šeit būs izvietota informācija par mūsu uzņēmumu, kā arī dažādi jaunumi un piedāvājumi.
Jaunākie ieraksti
-
Zemākā cena DPF tīrīšanai kravas auto un traktortehnikai
16. apr. 2021 -
Dzesēšanas sistēmas un salona radiatora mazgāšana
31. dec. 2020 -
Sveicam svētkos!
24. dec. 2020 -
Sveicam Latvijas valsts dzimšanas dienā!
18. nov. 2020 -
Piedāvājam pilna servisa kvēpu filtru tīrīšanas pakalpojumu
3. jūl. 2020 -
Viena no veiksmīgajām biznesa idejām Vidzemē - arī mūsējā
17. mar. 2020 -
DPFSolutions EP sveic svētkos!
25. dec. 2019